Az általunk is tesztelt BMW F800GS egy remek motor, de van, aki szerint kicsit nehéz. Erre gondolhattak a német Wunderlich-nél, amikor elkészítették ezt a radikális átalakítást. Akárcsak az S1000RR esetében, ezen a motoron is saját gyártású alkatrészeket használtak fel. A teljes hátsó szekciót lecserélték, a kisebb tankot a blokkhoz közelebb, mélyebben helyezték el, javítva a motor tömegközéppontját. A gyári idomzatot kevlár erősítésű, könnyebb műanyag elemekre cserélték, a motor gyártóját idéző lámpatestet Hella spotlámpákra, a fejidomnak tekinthető szekciót pedig egy egyszerű műanyag szélterelő elemre cserélték. A masina talán egyetlen gyenge pontja, hogy a széles hűtő nem kap megfelelő védelmet, bár ez a probléma a gyári állapotú gépeken is megfigyelhető, az csak bukócső utólagos felszerelésével oldható meg. Összességében az F800GS ha nem is vált egy ultrakönnyű krosszmotorrá, de a majd’ 30 kilogrammos súlyveszteség hatására bizonyára sokkal alkalmasabb a terepes használatra.
Cimkék:
Megszámlálhatatlan szörnyűség született a lelkes motorépítők keze nyomán. Itt egy újabb, semmire sem jó próbálkozás Tokióból.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »