Európában nagy népszerűségnek örvendenek az 1000 köbcenti körüli csupasz élménymotorok. Sportos teljesítmény, minőségi futómű, kényelmes, akár egész napon át tartható testhelyzet a fő jellemzői ennek a kategóriának. Különböző konfigurációban számos gyártó kínál ilyen motorokat a vásárlóknak, a BMW azonban nem. Ugyan az S1000RR piacra dobása után sokan felvetették egy ilyen motor „szükségességét”, a BMW cáfolta a csupasz sportmotor kifejlesztéséről szóló híreket. A múlt heti kölni kiállításon azonban látható volt egy idomaitól megfosztott, átalakított bajor sportoló, igaz az nem gyári masina volt.
A Wunderlich egy kis német cég, amely BMW motorokhoz kínál speciális kiegészítőket, alkatrészeket; ők készítették el a Piranha fantázianevű showbike-ot. Az átalakítás számos sportorientált alkatrész felhasználásával készült a jelenleg piacon lévő legerősebb utcai ezreshez, amelyek mind megfelelnek az európai szabályozásoknak (a kipufogó is!), így elméletileg bárki átalakíthatja a bajor sportolót, ha éppen a csupaszok iránt rajong.
Cimkék:
Kis hazánkban az állami megrendelés kifejezéshez mára nem kevés pejoratív értelem tapad, azonban van, ahol még ez elismerésnek számít.
Elolvasom »A kölni Intermotról származó információk szerint a Husqvarna palettája tovább bővül, a BMW 800-as erőforrására építve új masinák érkeznek.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »