Honda VT750S Shadow | Suzuki VZ800 Intruder | |
Erőforrás | ||
Motor típusa | vízhűzéses 4 ütemű, 6 szelepes SOHC 52 fokos hengerszögű V2-es | 4 ütemű, vízhűtéses V2-es SOHC |
Furat x löket (mm) | 79 x 76 | 83,0×74,4 |
Hengerűrtartalom (ccm) | 745 | 805 |
Kompresszió | 9,6:1 | n.a. |
Keverékképzés | PGM-FI befecskendezés | üzemanyag befecskendezés 34 mm torokátmérővel |
Teljesítmény (kW/LE/fordulatszám) | 32,2/44/5500 | 39/53/6000 |
Forgatónyomaték (Nm/fordulatszám) | 62/3250 | 69/4000 |
Gyújtás | tranzisztoros | n.a. |
Indítás | elektromos önindító | elektromos önindító |
Erőátvitel | ||
Sebességváltó | 5 fokozatú | 5 fokozatú |
Szekunder hajtás | O-gyűrűs lánc | kardántengely |
Váz és futómű | ||
Váz típusa | n.a. | dupla acél bölcsőváz |
Első felfüggesztés | 41 mm-es teleszkópvilla 118 mm rugóúttal | fordított teleszkópos, tekercsrugós |
Hátsó felfüggesztés | két hagyományos lengéscsillapító, 5 fokozatban állítható előfeszítés, 90 mm rugóút | központi rugóstag, olajcsillapítás, tekercsrugó, 7 állásban állítható előfeszítés |
Villaszög/utánfutás (fok/mm) | n.a. | 32,3/141 |
Első fék | 296 mm-es féktárcsa, kétdugattyús féknyereg | 300 mm-es tárcsa, kétdugattyús féknyereg |
Hátsó fék | 180 mm-es dobfék | 180 mm-es dobfék |
Első gumi | 100/90-19M/C | 130/90-16M/C |
Hátsó gumi | 150/80B-16M/C | 170/80-15M/C |
Méretek és tömegek | ||
Hossz/szélesség/magasság (mm) | 2285/870/1135 | 2370/860/1130 |
Tengelytáv (mm) | 1560 | 1655 |
Ülésmagasság (mm) | 750 | 700 |
Szabadmagasság (mm) | 155 | n.a. |
Száraz tömeg (kg) | n.a. | 247 |
Menetkész tömeg (kg) | 232 | n.a. |
Üzemanyag tartály (l) | 10,7 | 15,5 |
Ár (forint) | 1.998.000.- | 2.198.000.- |
Cimkék:
Bemutatkozik a Schuberth első motoros versenysisakja, az SR1, amelyet a Formula 1-ben szerzett tapasztalatok felhasználásával és Michael Schumacher segítségével fejlesztettek.
Elolvasom »Kevés vitatottabb márka létezik, mint az osztrák KTM. Kevesen vonják kétségbe motorjaik képességeit, azonban kritika is kevés gyártót ér annyi, mint őket. Alkalmunk nyílt megvizsgálni egyik húzómodelljüket.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »