Örömteli, hogy a motorgyártók a korábbi skizofrén 600-asok helyett 750 köbcentiméteres erőforrással szerelt gépeket dobnak piacra. Tradicionálisan, a Honda CB750 kiadása óta ez a hengerűrtartalom a japán sornégyesek sajátja, bár a 2000-es évek elején történt szabályváltozások a GP és a SBK versenyzésben az 1000-es motorokat tette a versenysport királyává. A 2007-es modell sikere után, az erősödő konkurenciára való tekintettel a Kawasaki kiadja a Z750 megújított, „R” változatát, amely számos ponton a Z1000-ből merít. Az eredeti hír kapcsán számos kép látott napvilágot, most pedig a masina 360°-os szögben mindenfelől megtekinthető.
Cimkék:
A Suzuki is beszáll az elektromos robogók gyártásába? Utakon a prototípus e-Let.
Elolvasom »A BMW a ’20-as, ’30-as években a sebességi rekordok világában fontos szerepet töltött be. Most már hivatalos: újra a bajorok leggyorsabbak.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »