Az olasz nemzeti büszkeség különösen szembetűnő ha gyors, erős járművek kerülnek szóba. A motorversenyzés is jó példája annak, hogy az olaszokban mennyire buzog a versenyszellem: a kétkerekűek világában domináns szerepet játszottak, játszanak a talján félsziget lakói. Az MV Agusta a múlt héten tette elérhetővé honlapján a márka múltját bemutató virtuális múzeumot. Az 1945-ben kiadott első, 98 köbcentiméteres Turismo modelljüktől egészen az 1970-es évekig kiadott utcai modellek mellett természetesen külön fejezetet szenteltek a márka versenysportbeli eredményeinek bemutatására.
A gyorsasági motorversenyzésben 1952-től 1976-ig összesen 37 konstruktőri, 38 egyéni bajnoki címet szereztek a varese-iek, összesen 270 futamgyőzelmet zsebelve be. Az olaszok alig pár hete szerezték vissza a céget a Harley-Davidsontól, s most úgy tűnik komolyan beszállnak a küzdelembe. A dicső múltra alapozva kívánják a figyelmet felhívni a prémiummárkára, s üzleti sikereket elérni: most már csak új modellekre van szükség.
Cimkék:
Egy még viszonylag szalonképes illusztráció a védőfelszerelés fontosságára.
Elolvasom »Egy olyan cégtől, mint a Mini, logikus lépés a divathullámok meglovaglása, hiszen főként ebből élnek. Az elektromos robogók pedig manapság divatosak!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »