Nem véletlenül került be a „részleges” szócska az ajánló részbe, hiszen jóval okosabbak nem lettünk. A Kawasaki június közepe óta csepegtet információkat a legújabb zöld telivér sportmotorról, láthattunk jó néhány fényképet és videót: az új masinát, egész pontosan annak versenyváltozatát többször is nyilvánosan tesztelték. A múlt hét végén ezek után hivatalosan is bemutatták a legújabb, 2011-es Ninja superbike specifikációknak megfelelő versenykivitelét. A Kawasaki előzetes információ szerint a teljesen új konstrukcióról sem a bemutatón, sem az utána kiadott sajtóanyagban nem szerepel semmilyen konkrét információ. A motor technikai felépítését, teljesítményét, illetve egyéb műszaki paramétereit egyelőre homály fedi – ez részben érthető is, hiszen egy versenymotorról ezeket az információkat ritkán adják meg a gyártók.
Ami biztosnak látszik, hogy a Ninja a versenypályákon LeoVince kipufogóval, Brembo radiális monoblokk féknyergekkel, Showa teleszkópokkal veszi fel a küzdelmet a konkurenciával. A hírek szerint az utcai változatra, illetve az új masina műszaki adataira októberig várnunk kell, azok az esedékes kölni Intermoton kerülnek bemutatásra.
Cimkék:
Gyorsabb szakaszokon a motorral viszi az elefántot.
Elolvasom »Ötcsillagos minősítést kapott a Nolan N85 a német Motorrad & Reisen
szaklap tesztjén. (x)
A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »