|
Honda VFR1200FD
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
vízhűtéses, négyütemű, UNICAM vezérlésű, 76°-os V4-es benzinmotor
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
1237
|
Furat x löket (mm)
|
81×60
|
Sűrítési viszony
|
12,0:1
|
Keverékképzés
|
PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező
|
Gyújtás | számítógép vezérelt, digitális, tranzisztoros, elektronikus elogyújtás-szabályozással |
Teljesítmény (kW/LE/rpm)
|
127/173/10.000
|
Forgatónyomaték (Nm/rpm)
|
129/8.750
|
Indítás
|
elektronikus önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
hatfokozatú
|
Tengelykapcsoló | olajfürdős, többtárcsás csúszó |
Szekunder hajtás
|
kardántengely
|
Felépítés
|
|
Futómű elöl
|
43 mm-es patronos típusú teleszkópvilla fokozatmentesen állítható rugó-előfeszítéssel, 120 mm rugóúttal
|
Futómű hátul
|
Pro-Link gáztöltés csillapítással, 25 lépésben állítható előfeszítés és fokozatmentesen állítható húzófokozati csillapítás, 130 mm rugóút
|
Első fék
|
320 mm-es átmérőjű dupla úszó tárcsafék két hatdugattyús féknyereggel, C-CBS/ABS, szinterfém betétekkel
|
Hátsó fék
|
276 mm-es hidraulikus tárcsafék, kétdugattyús féknyereggel, C-CBS/ABS, szinterfém betétekkel
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70 ZR17M/C (58W)
|
Gumiabroncs hátul
|
190/55 ZR17M/C (75W)
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2250/755/1220
|
Tengelytáv (mm)
|
1.545
|
Ülésmagasság (mm)
|
815
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
18,5
|
Menetkész tömeg (kg)
|
277
|
Ár (forint)
|
4 398 000
|
Cimkék:
Mint tudjuk: a stílus maga az ember, és ez talán még hatványozottabban igaz lehet a motorosokra. Valljuk be, sokunk a motorja nélkül is szeret egyéniségéhez illő öltözéket, kiegészítőket viselni. (x)
Elolvasom »Ötcsillagos minősítést kapott a Nolan N85 a német Motorrad & Reisen
szaklap tesztjén. (x)
A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »