A rossz anyagi helyzetben lévő japán gyártó az idei két új modell, a Super Teneré és az FZ8 / Fazer8 páros bemutatása után kihagyja telivér sportmotorjának esedékes frissítését, így az R6 jövőre változatlan műszaki tartalommal lesz megvásárolható. A jelenlegi R6-os 2006 óta a piacon van, kisebb-nagyobb változtatáson csak 2008-ban és az idei modellévben esett át, bár ezek erősen korlátozottak voltak.
Természetesen a marketingesek már belenyúltak a hírekbe, a 2012-es masina állítólag nagyban a motoGP technikára fog építeni, új váz, új erőforrás és az M1-et idéző új forma szerepel a repertoárban. A tavaly kiadott R1 nagy újdonsága, a keresztsíkú főtengely és az ahhoz kapcsolódó „long bang” gyújtásrendszer azonban nem fog szerepelni a masina újdonságai között – az ahhoz szükséges plusz kiegyensúlyozó tengely nem megengedhető súlytöbbletet jelent, a drága technika pedig túlságosan megemelné a motor árát. Arról már korábban olvashattunk, hogy az R1 kapcsán a duplakuplungos váltóról pletykálnak avatott források. Hogy ez az új R6-ban elérhető lesz-e, még nem lehet tudni.
Cimkék:
Ez aztán a tüzes gép!
Elolvasom »Egy ilyen videót elnézve az ember kínjában mást nem tud tenni, csak kacag.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »