Körülbelül két éve, amikor először felmerült a motor megépítésének lehetősége, Vyperként emlegették. Bár az elnevezésre sokan emlékeztek, a néhány hete felbukkant első „kémfotók” kapcsán a motort nevezték Supermonsternek illetve Megamonsternek is. Közben az is kiderült, hogy a fejlesztés a „Project 0803” név alatt futott. Tegnap a motoros szaksajtó egyik legjelentősebb képviselője, az angol MCN elsőként közölte: tudomására jutott, hogy az új Ducati neve Diavel lesz, ami az ördög olasz, bolognai dialektusban használt elnevezése. Kérdés, hogy mennyire szerencsés egy angol nyelvterületre szánt motort egy olasz tájszólásban használt szóval elnevezni – nyilván a Devil, Diablo, Diabolo már foglalt, a Vyper kapcsán pedig sokan az amerikai sportautóra asszociálhatnak.
A hír szerint a jogvédelmi kérvény nemcsak a motorra vonatkozik, hanem ruházati termékekre és természetesen kiegészítőkre – tudjuk jól, a cruiserek, chopperek világában nagyon fontos a megfelelő életstílus. Pláne, ha olaszokról beszélünk…
Cimkék:
Igazán különleges replikát készített egy francia Ducati kereskedő, Stoner egyik speciális versenyfényezése számos kiegészítővel fűszerezve vásárolható meg.
Elolvasom »Meg persze az összes kalandtúrázó motorosra, akik a mostanában oly divatos megaendurók szerelmesei.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »