Nevezett úriember ugyanis több tisztséget is betölt, az osztrák gyártónál ellátott feladatai mellett az ACEM (The Motorcycle Industry in Europe – azaz az európai motorkerékpáripar szervezete) elnöki pozíciójában is tevékenykedik. Ezen szerepkörében jó egy hónappal ezeleőtt tett nyilatkozatában a következők szerepelnek:
“A gyártók reklámtevékenységében elsődleges szerepet kell kapni a biztonságnak: azokban a közúti epizódokban minden esetben felelősségteljes, biztonságos közlekedésnek kell szerepelnie. Kötelességük, hogy pozitívan befolyásolják a motorosokat. Minden olyan esetet, amikor agresszív, veszélyes motorozás, vagy motoros védőfelszerelések nélküli motoros látszik egy reklámfilmen, azt az ACEM ki fogja vizsgálni. A motorkerékpár-ipar marketingtevékenységének fontos szerepe, hogy fokozza a motorozás biztonságát.”
Úgy látszik, Stefan Pierer ACEM elnök elfelejtett beszélni Stefan Pierer KTM-tisztségviselővel. Mi látható ugyanis a 125-ös Naked (kimondottan kezdő motorosknak ajánlott belépőmodell) legújabb reklámfilmjében, amely a Facebookon jelent meg napjainkban? A fiatal motoros a járdán közlekedik, félcipőben, rövidujjú pólóban, csupán bukósisakot viselve védőfelszerelésként. Mit lehet erre mondani? Ejnye-bejnye…
Cimkék:
Egy gyártó presztízsét nagyban emelik a versenygyőzelmek. A hétvége óta az Aprilia a legsikeresebb olasz márka.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »