Az egykor az AMA Pro Racing égisze alatt versenyző, 1998-ban 250-es kategóriában nemzeti bajnoki címet elérő versenyző az aktív sporttól visszavonulva a motorépítés felé fordult. A 2000-es évek elején ez az üzletág fejlődésben volt, bár az utóbbi évek hitelválsága nem tett jót az egyedi gépek gyártásának, értékesítésének sem. Megszokhattuk, hogy az ilyen „feszítős” gépek alapvetően nem a kényelemről, praktikumról szólnak, azonban az ehhez fogható, teljesítményközpontú chopper párját ritkítja.
Roland Sands, az egykori versenyző a „Project 200” elnevezésű tervében egy 320 km/h (200 mérföld/óra) sebesség elérésére képes masina megalkotását tűzte ki célul. A gép egyelőre egy gyári állapotú 106 köbhüvelykes Victory blokkal rendelkezik, s ezzel „csupán” 235 km/h-ás (147 mi/h) tempót sikerült elérni, így a projekt következő lépése egy turbófeltöltő beépítése lesz. Bár a gép kissé szokatlan, de legalább annyiban megegyezik a legtöbb egyedi cruiserrel, hogy a kanyarodásban ez sem jeleskedik.
Cimkék:
A Suzuki 26 éve, 1984 szeptemberében mutatta be az első GSX-R modellt. A piacon 25 éve jelen lévő motorok világszerte nagy népszerűségnek örvendenek.
Elolvasom »Claudio Castiglioni és pénzügyi szakemberei mágusok. A hírek szerint 1 Euróért visszavásárolták az MV Agustát.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »