A tavaly Mackó által tesztelt Nolan N43 Air nagytestvért kapott, a korábban csak nyitott sisakként elérhető X-Lite X-402 minimális átalakításával a sisak már nem csupán a robogósok és a cruiseresek érdeklődésére tarthat számot, hanem a legtöbb közúti motoroséra is. A leszerelhető álrész lehetővé teszi, hogy akár zárt, akár nyitott sisakként használjuk a motoros fejfedőt. Az átalakítás miatt a sisak újra keresztülment az európai engedélyeztetés procedúráján, és ebben a formájában is megkapta az ECE 22.05-ös minősítést.
Az N43 kapcsán egyik olvasónk kifogásolta, hogy annak anyaga „csak” Lexan, azaz a piacon forgalomban lévő, mindennapi tárgyaknál alkalmazott egyik legkeményebb műanyag. Akit nem győzött meg a Lexanról szóló cikkünk, az most újra számításba veheti az ilyen stílusú sisak megvásárlását: a X-402 Grand Turismo háromféle méretben készülő héja üvegszál-kompozit anyagú. A csúcskategóriás sisaktól elvárható kiegészítőkkel és fejlett tervezési szempontok szerint készülő fejvédő négy színben lesz megvásárolható: a fehér, ezüst, fekete és matt-szürke mellett valamelyik nagy láthatóságot biztosító színben egyelőre nem.
Cimkék:
Avagy „motorosnak” minden szemetet el lehet adni, ha jól néz ki. Érdekes hátsó lámpákkal lehet a többi közlekedőket megnevettetni.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »