A figyelemfelkeltő képek, videók – főleg egy médiakampány elején – semmit, vagy csak egy-egy apró részletet árulnak el a bevezetésre kerülő termék fontosabb jellemzőiről. A jelenleg Triumph Adventure-nek nevezett új angol enduro első videója ezen a téren jól szerepelt, gyakorlatilag semmit nem tudhattunk meg belőle a motorról. A lent látható hosszabb változatból azonban néhány dolog már kiderül. A motor a hang alapján az angoloktól szokásos háromhengeres, a gumiégetéses jelenet alapján pedig feltételezhető, hogy valóban lesz utcai, „X” változat. A véghajtás a videó tanulsága szerint láncos, az egyik „jelenetben” pedig a GS Adventure-ön szokásos bukókeretre szerelt kiegészítő lámpák sejlenek fel. Alig két hét múlva itt a következő videó, amelyben a hírek szerint az erőforrásról tudhatunk meg többet, addig is az alábbi ínycsiklandozó előétellel kell beérnünk.
Cimkék:
Az autós-motoros ütközések legtöbbjében szerepe van a láthatóságnak, vagy annak hiányának. A divatot félretéve: tehetünk biztonságunkért.
Elolvasom »A Yamaha a laguna secai versenyre speciális, promóciós fényezéssel készül, a FIAT amerikai visszatérését segítendő.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »