A misanoi versenypályán történt a korai teszt a tegnapi nap folyamán, amelynek célja állítólag az volt, hogy a kiderítsék, visszatérhet-e a Doktor a tervezettnél sokkal korábban, már a Sachsenringen. Rossi 26 kört teljesített az M1-esen. Az első 11 körben 1’41, míg a második etapban 1’38.2 volt a legjobb ideje. Összehasonlításképpen, a tavalyi leggyorsabb, verseny közben futott köre 1’34.746 volt.
A kevesebb mint 10 nap múlva megrendezendő Német Nagydíjon történő rajthoz állásáról Vale és orvosai még a héten döntenek. Személyes beszámolója alapján ugyanis a bokájában, a térdében és a vállában is érzett fájdalmakat a teszt során – utána pedig nyilván alaposan megvizsgálták, amelynek eredményéről nincs információnk. Reménykedjünk benne, hogy ha a Német Nagydíjra esetleg nem is, az azt követő Laguna Seca versenypályáján megrendezendő USA GP-re vissza tud térni a Doktor, aki a jelek szerint nem képes tétlenül nézni Jorge Lorenzo diadalmenetét…
Cimkék:
A hírben bemutatandó kisfilmet elsők között láthattam a közelmúltban a BMW Motorrad Days rendezvényén. Felkerült az internetre, érdemes megnézni!
Elolvasom »Nem csalás, nem ámítás. Ha résen vagy és jól válaszolsz, hetente értékes Motul terméket nyerhetsz.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »