|
Honda CBF1000F
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Négyütemű, dupla, felülfekvő vezérműtengelyes, négyhengeres Ottó- motor folyadékhűtéssel
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
998
|
Furat x löket (mm)
|
75×56,5
|
Sűrítési viszony
|
11,2:1
|
Keverékképzés
|
PGM FI
|
Teljesítmény (kW/LE/rpm)
|
79/108/9000
|
Forgatónyomaték (Nm/rpm)
|
96/6500
|
Indítás
|
önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
körmös kapcsolású, hatfokozatú
|
Szekunder hajtás
|
lánc
|
Felépítés
|
|
Váz típusa
|
Mono-backbone, alumínium öntvény
|
Futómű elöl
|
41 mm belsőcső átmérőjű, szabadszelepes teleszkóp villa, állítható rugóelőfeszítéssel,120 milliméteres rugóúttal
|
Futómű hátul
|
Gáztöltésű HMAS központi rugóstag állítható rugóelőszítéssel és nyomócsillapítással, 120 mm-es rugóúttal
|
Első fék
|
Hidraulikus dupla tárcsafék 296 mm átmérőjű, 4,5 mm vastag, úszóágyazású tárcsákkal
|
Hátsó fék
|
240 mm átmérőjű, 4,5 mm vastag tárcsa, hidraulikus egydugattyús nyereggel
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70R17
|
Gumiabroncs hátul
|
160/60R17
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2210/780/1220
|
Tengelytáv (mm)
|
1495
|
Utánfutás/villaszög (mm/fok)
|
110/26
|
Ülésmagasság (mm)
|
795 +-15mm
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
20
|
Saját tömeg (kg)
|
245
|
Megengedett össztömeg (kg)
|
440
|
Menetadatok
|
|
Végsebesség (km/ó)
|
>200
|
Fogyasztás WMTC (l/100km)
|
5,43
|
Ár
|
2.698.000
|
Cimkék:
Tavaly az ország határához lehető legközelebb motorozva tettük próbára állóképességünket, idén 30 magyar várat látogattunk sorra, ismét kalandok sorát megélve.
Elolvasom »Egyik nagy álmom teljesült nemrégen: magyar színekben eljutottam az angol EB-futamra, ahol a legnagyobbakkal mérkőzhettem meg.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »