Pénteken délután, még próbarendszámmal átvehettük a Yamaha vezérképviseletétől a cég egyik legjobban várt 2010-es újdonságát, az XT1200Z Super Tenerét. Mivel mindenki erősen kiéhezett állapotban van erre a gépre, most csupán egy gyors ismerkedő gurulásra van lehetőségünk, hétfőn már visszük is vissza a kék szépséget.
Egyelőre nem lövöm le a poént, főleg hogy még csupán az első 100-150 kilométeren vagyok túl a motorral. Kedden remélem már megjelentethetjük villámtesztünk hosszabb beszámolóját, addig igyekszünk minél többet menni az eddigi várakozásaimat messze felülmúlóan kellemes hangvillás újdonsággal.
Szolgálati közlemény: végül sikerült olyan mennyiségű kilométert megtenni a motorral, amely lehetővé teszi egy teljes értékű teszt megírását. Így néhány további nap türelmeteket szeretnénk kérni, hogy egy tisztességes hosszúságú anyaggal folytathassuk a Super Teneré bemutatását!
Cimkék:
Több, mint 100 motor kínálatából választhat, fantasztikus árakon vásárolhat. Lesz olyan motor, amelyet féláron megvásárolhat, de a többi is olyan áron lesz, amilyenen új motorkerékpárt még nem nagyon kínáltak. (x)
Elolvasom »Kevés motor vált olyan legendává, mint a BMW boxermotoros világjárója. A 2010-es modellév legtermetesebb bajor kétkerekűjét fogtuk vallatóra.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »