Az angol nyelvterületeken létezik egy rövidítés: ATGATT (All The Gear, All The Time – azaz minden felszerelés, minden időben), amellyel a megfelelő védőfelszerelések viseletére emlékeztetik magukat a motorosok. Az olasz törvényhozás ezt a tanácsot kívánja jogi kötelezettség szintjére emelni. A javaslat lényege, hogy az eddig is kötelező bukósisakon túl a 15-34 lóerős motorokon közlekedőknek kötelező lenne a motoros kesztyű, a 34-70 lóerős masinákat meglovaglóknak pluszban a protektoros motoros kabát, a 70 lóerősnél nagyobb teljesítményű motorok vezetői számára pedig teljes (egy vagy kétrészes) protektoros védőruházat viselése motorozás közben. A törvényjavaslat a Szenátus előtt van, hamarosan szavazni fognak róla. Bár általában nem szeretem, ha a politikusok túlzottan szabályozzák az emberek életét, ebben valahogy semmi kivetnivalót nem látok.
Cimkék:
A kategória-teremtő GS sorozat idén 30 éves, a BMW az évforduló tiszteletére egy speciális, jubileumi fényezéssel kínálja a négy modellt.
Elolvasom »Egy Max Biaggi replika bemutatására nem lehet tökéletesebb alkalom, mint a Kalóz hétvégi kettős győzelme. Az Aprilia ki is használta az alkalmat!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »