Majd’ 20 évvel a megjelenése után kevés motort kísér akkora figyelem, mint a Honda NR750-est. A limitált példányszám, a korát megelőző technikai megoldásokat felvonultató, de a hozzáfűzött reményeket be nem váltott motorból alig párszáz darabot gyártottak. A maga idejében sem volt olcsó, napjainkra pedig nyilvánvalóan felértékelődött.
Amikor egy ilyen felbukkan a piacon azt sokan irigykedve figyelik, akárcsak a legutóbb, amikor egy raktárból került elő egy null-kilométeres példány. A legújabb hír a modell kapcsán, hogy az első Nagy-Britanniában regisztrált ilyen gép eladó sorba került egy klasszikus japán motorokkal foglalkozó kereskedő cég honlapján. Ugyan a motor már 18 éves, mégsem hiszem, hogy a 2000 kilométeres kilométeróra-állás manipuláció eredménye volna: ugyanis kizárólag bemutatókon használták, és valószínűleg az új tulajdonos sem fog vele sokat motorozni. Ha valakinek van 33 millió forintja és rajong ezért a motorért, most itt az alkalom a megszerzésére!
Cimkék:
Motorozni remek dolog, ezt ezen az oldalon nem kell magyarázni. A megfelelő kétkerekű megtalálása azonban örök dilemma. A választáshoz, de sokkal inkább a hol és a mikor kérdésének megválaszolásához igyekszünk segítséget nyújtani ezzel a cikkel.
Elolvasom »Kétes dicsőség: Budapest a tizennyolcadik helyen áll Európa legrosszabb közlekedési helyzettel bíró városai között.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »