Érdekes dolog a motoros pletyka. A legtöbb ilyen, egy-egy új motorról szóló hír inkább tekinthető egy piaci felmérésnek, szondázásnak, semmint véletlenül kiszivárgott információnak. Véleményem szerint ebbe a kategóriába kell sorolnunk a Triumph „Tigriskölyök” nevű modelljéről szóló hírt is. A válság ellenére sikeres cég palettája kis gyártói mivolta miatt szűkös, a további fejlődéshez pedig elengedhetetlen az újabb motorok bevezetése. A kisebb, racionálisabb túraenduró sokak érdeklődésére számot tarthat, ugyanakkor jó eséllyel változtatás nélkül folytatható volna a gyártása, ha az EU esetleg bevezeti a 100 lóerős korlátozást. Egy új motor kifejlesztése erőforrás-igényes feladat, de a Triumph mérnöki tapasztalatával, a jelenleg futó motorok alkatrészeinek, részegységeinek felhasználásával viszonylag egyszerűen bővíthető lenne a paletta egy jelentős, egyre népszerűbb piaci szegmensben debütáló új modellel.
Cimkék:
A legtöbb autós, motoros szalonban találkozhatunk az adott márka életét, aktualitásait bemutató hírújságokkal. A Suzuki ezeket már elektronikus formában is terjeszti.
Elolvasom »Éppen csak megújult az etalonnak számító túraenduró, a BMW R1200GS, máris a további fejlesztéseket találgatják a szakújságírók.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »