Szerencsére az átépítés alapját nem a jelenlegi széria hatalmas monstrum-túrázója adta, hanem egy 1976-os gyártású Honda GL1000. A tulajdonos egy nagyon egyedi motorra vágyott – mint mindenki, aki átépítésbe fog -, így vadászott az eBay internetes aukciós házban egy aranyblokkos, négyhengeres boxermotorral szerelt, önmagában kincsnek számító Gold Winget.
Azonban nem tartotta meg eredeti állapotában, vagy újította fel gyári szintre – ahogy azt valószínűleg sokan tették volna -, hanem megvalósította vele álmait. Nekiállt a kincsnek, megváltoztatta a hátsó segédvázat, hogy rövidebb legyen és egyszemélyes hosszú nyerget készíthessen rá. Más ívű kormány került a motorra, egyedi gyártású fejidomot is kapott, hogy a módosított kipufogóról ne is beszéljünk. Végül a fekete-arany festés adta meg a végső képet, amely valóban café racer-esre sikerült.
A boldog tulajdonos annyit minden bizonnyal elmondhat, hogy olyan motorral rendelkezik, amilyen vélhetően senki másnak nincs a világon!
Cimkék:
Ön „kőgazdag”, de a válság hatására spórolna, ugyanakkor nem hajlandó lemondani az egyediségről? A Confederate C3 X132 Hellcat az Ön motorja!
Elolvasom »A MCIA, a brit Motorkerékpár-ipari Egyesület napokban közzétette első negyedéves jelentését. A számokból világosan kiolvasható: a BMW tarolt.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »