Tavaly novemberben, Magyarországon egyedülálló módon az Onroad élőben tudósított az milánói EICMA motorkiállításról. Ugyan magyar szemnek a kiállítás színes kavalkádja és anank mérete szokatlan volt, mégis a válság éreztette hatását: sem a Honda, sem a Yamaha nem volt jelen az eseményen. A legfrissebb hírek szerint a Honda idén visszatér az olasz kiállításra. Az esemény jelentősége és a kapcsolódó médiajelenlét még az olyan óriásnak is sokat számít, mint az aranyszárnyas márka.
Más kérdés, hogy egy kiállításra az újdonságokat is érdemes elhozni. Japánban már néhány hete kapható a CB1100F sorozatgyártott változata, remélhetőleg ősszel Európába is megérkezik ez a modell. A Yamaha Super Teneréje kapcsán felerősödtek azok a pletykák, hogy a Hondának is ki kell jönnie ebben a szegmensben is egy friss modellel, sokan az új VFR1200 V4-es blokkjára épített óriás endurót várnak tőlük. Remélhetőleg hamarosan sok újdonságot láthatunk az egyik legnagyobb japán motorgyártótól.
Cimkék:
Egyenjogúság ide vagy oda, a férfiak dominálnak a motorozásban - gondolják sokan. Íme egy újabb szeg ennek a teóriának a koporsójába.
Elolvasom »Aki résen lesz, az számos bajor kétkerekűt kipróbálhat egyetlen nap leforgása alatt!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »