A pletyka nem új, tavaly hallhattuk először. A piac ezen szegmensében azóta a konkurencia igencsak beerősített, a Triumph Tiger, a KTM 990 Adventure és a megújúlt BMW R1200GS mellett megjelentek a Ducati Multistrada és legutóbb a Yamaha Super Teneré. A terepezésre többé-kevésbé alkalmas óriás endurók családja tövább bővülhet az új motorral.
A Piaggio csoporthoz tartozó Moto Guzzi Stelviója nem volt egy átütő siker, remélhetőleg a másik jelentős márka, az Aprilia égisze alatt kiadott masina azonban valóban egy, a BMW GS-hez méltó konkurens modell lesz. A pletykákat most az olasz Motorciclismo elevítette fel, a képen látható motor a jól ismert Tuareg névvel fog megjelenni az utakon kétféle változatban. Egy terepezésre alkalmasabb konstrukcióról, 21-es első kerékkel, 200 kilogrammot nem meghaladó össztömeggel, és egy inkább aszfalton túrázók számára készülő, 19-es első kerékkel szerelt változatról beszélnek a taljánok.
Cimkék:
Érdekes hír látott napvilágot a ködös Albionban. A brit hivatalnokok perelnék a Nemzetközi Motoros Szövetséget az elektromos motorok versenye miatt.
Elolvasom »Egy nagyon gyenge, talán első kísérletet láthatunk az egykerekezésre. Körülbelül úgy is sikerült...
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »