Véget ért egy álom, az elmúlt évek pozitív szakmai és PR munkája veszett el a politikai és gazdasági élet mai magyar valósága miatt. Az utóbbi hetekben tapasztalható „tisztogatási” akciók egyik főszereplője volt a Balatonring. A szövevényes, átláthatatlan, indokolatlanul drága, de legfőképpen kockázatos befektetéshez az állami kézben lévő Magyar Fejlesztési Bank nem adta meg a szükséges hitelt, így a pálya megépítése legalábbis kétséges. Ilyen helyzetben a FIM, a Nemzetközi Motoros Szövetség nem vállalja a kockázatot, és a versenyt kihúzta a naptárból. A hivatalos indoklás szerint a szövetség úgy látja, a pálya nem készülhet el időben, éppen ezért a már tavaly felvetett lehetőséggel éltek, és szeptember 19-én Aragonban rendezik meg a motoGP versenysorozat adott futamát. A nemzetközi sajtóban sokan már most kritizálják a kialakult helyzetet (a motoGP négy futamát bonyolítják az ibériai félszigeten), ám sajnos ez már rajtunk, magyar motorosokon és rajongókon nem segít.
Cimkék:
A Zero Motorcycles kizárólag jövőbe mutató, nulla emissziós motorok gyártásával foglalkozik, abban pedig a legjobb akar lenni. Íme modellpalettájuk, amely immáron négy tagot számlál.
Elolvasom »A hitelválság hatásait a nagy motorgyártók, a fejlett piacok megérezték. Az értékesítések drasztikus csökkenéséről, veszteségekről és megszorításokról olvashattunk. A BMW azonban kilábalni látszik a válságból.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »