Azt hiszem, a francia szakszervezetek csak álmodnak egy olyan hatékony tüntetésről, mint ami február 22-én zajlott Jakartában, Indonézia fővárosában. A tüntetés egyik közvetlen következménye, hogy a reggel munkába indulók hihetetlen dugóba keveredtek. Tudjuk jól, Ázsia városaiban rengeteg a kismotoros, de amikor már ezek sem tudnak haladni, nagy a baj. Jakartában az elmúlt 8 évben megháromszorozódott a járművek száma, ami mára meghaladja a 9,5 milliót. Jakarta lakossága kicsivel több mint 8,5 millió, ám az agglomerációkkal együtt átlépi a 24 milliót is. A járművek száma így nem is kiemelkedően magas, azonban az úthálózat az elmúlt időszakban közel sem növekedett a gépjárművek számával együtt: 2004 óta csak évente egy árva százalékkal több út áll rendelkezésre. Az eredmény a fenti képen látható.
Normál esetben csak az alábbi videón látható forgalommal kell szembenézni:
Cimkék:
Eric Buell kemény ember: személyesen jelentette be cége felszámolását. Ez azonban nem jelentette azt, hogy feladta a küzdelmet, hiszen élete a motorgyártás!
Elolvasom »Éppen csak bemutatták a Yamaha off-road túrázóját, a Super Tenerét, az olaszok belekezdek saját, konkurens újdonságuk reklámjába.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »