Annak idején a Hayabusa brutális teljesítményére építkező giga-izommotort nagyon várta a piac. A marketingesek nem óvatoskodtak a névadáskor sem: mindjárt királynak, azaz B-Kingnek keresztelték az akkori legcombosabb teljesítménnyel büszkélkedő naked bike-ot. Azután valahogy a gyár legrosszabb eladásokat produkáló modellje lett belőle. Hogy mindez minek köszönhető, azt hosszan lehet elemezni – talán túl brutális a testessége, talán csak a finoman fogalmazva is közvélemény-megosztóra sikeredett kipufogók formavilága.
A 2010-es modellévre megpróbálnak javítani a B-King értékesítési eredményein. Ennek érdekében a motor megvásárolható lesz a hagyományos kék-fehér színösszeállításban, valóban szép aranyszínű felnikkel kiegészítve. Ezen kívül – bár erről a hivatalos információnk nincs – a kép tanúsága szerint a blokkolásgátló is megjelenik a felszereltségi listában.
A kipufogók azonban maradtak a régiek…
Cimkék:
A motorosok jelentős részében van némi őrültségre való hajlam. Egyesekben kicsit több, ők néha felmennek egy havas háztetőre motorozgatni.
Elolvasom »Ugyan már csak órák vannak hátra, és megláthatjuk a Yamaha Super Teneré végleges formáját, még most is születik róla elképzelt rajz. Meglátjuk, mennyire talál bele a valóságba!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »