Földünk fosszilis energiahordozó-készletéről és annak birtoklásáról már számos statisztika és elmélet látott napvilágot. Egy biztos: a készlet véges és fogyóban van. Oly annyira, hogy sokan az elektromos hajtású közlekedési eszközök térnyerését várják. A Pike Research napokban napvilágot látott elemzése szerint a következő hat évben az elektromos hajtású kétkerekűek száma ugrásszerűen megnő, 2016-ig 466 millió ilyen járművet értékesítenek világszerte. Közülük kettő a Quantya napokban bemutatott újabb elektromos motorjai.
A Squter és az MMX Junior ugyanarra az elektromotorra és kapcsolódó lítium-ion polimer akkura épülnek, mint az Evo1 és a Strada modellek. A Squter elektromos robogó maximális sebessége 80 kilométer/óra, amelyet 70 kilométeres hatótáv mellett tud biztosítani, míg az MMX egy teljesítményében és sebességében korlátozott, fiataloknak készült kis krosszmotor. A gépek annyira újak, hogy áruk és forgalmazásuk kezdete még nem ismert.
Cimkék:
Ugyan már csak órák vannak hátra, és megláthatjuk a Yamaha Super Teneré végleges formáját, még most is születik róla elképzelt rajz. Meglátjuk, mennyire talál bele a valóságba!
Elolvasom »A kínai emberek még más értékrend szerint élnek, mint mi: kiállnak a becsület és a tisztesség oldalán. Íme egy remek példa.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »