A védőfelszereléseket gyártó cégeknek, illetve termékeiknek nagyon sok szabványnak kell megfelelniük. Különösen igaz ez a bukósisakokra, amelyek csak akkor kaphatnak engedélyt a kereskedelmi forgalomba helyezésre, ha az adott állam/államszövetség biztonsági szabályait kielégítik. A gyártók általában messze túlteljesítik ezeket a biztonsági szinteket, bár egyes vélemények szerint tesztjeiket csak az előírt szempontok szerint végzik el, amelyek a valós baleseti helyzeteket csak részben, vagy egyáltalán nem fedik le. Hősünket valószínűleg nem ez a megfontolás vezette, amikor nekiállt saját maga tesztelni sisakját. A módszer tudományos volta legalábbis kérdéses.
Cimkék:
Morbid, szexista vagy egyszerűen csak haladó, innovatív? A Dainese protektort fejlesztett a női mellek védelmére.
Elolvasom »A motorosok jelentős részében van némi őrültségre való hajlam. Egyesekben kicsit több, ők néha felmennek egy havas háztetőre motorozgatni.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »