Julien Rondinaud francia formatervező alkotta meg ezt a fantasztikus járművet, amely A3W Motiv névre hallgat. A szerkezetről nem tudunk túl sokat. Annyi bizonyos, hogy egy KTM 999 köbcentiméteres V2-es blokk köré épül. A vázat részben könnyűfém keret, részben pedig acélcsöves szerkezet alkotja. Természetesen számtalan egyéb érdekesség is felfedezhető rajta: a Vyrusban is dolgozó központi kormányzás vagy a megboldogult Buelleken hagyománnyá vált perem-féktárcsa. A legnagyobb mutatvány azonban nyilván a sorban elhelyezett három kerék, amelyek működését az alábbi animációs videó segítségével érthetjük meg:
A videó segítségével pedig az elsőre értelmetlennek tűnő ötlet hamar átkerül a zseniális kategóriába: sokkal jobban elosztott és nagyobb fékerő, nagyobb és egyenletesebb tapadás a kanyarokban. Már csak a megvalósítás lenne hátra, no meg a nagy kérdés: ki és mennyiből tudná előállítani?
Amennyiben ez sikerülne, a magam részéről roppant szívesen kipróbálnám!
Cimkék:
A Hummer vonalvezetése az autók világában védjeggyé vált. Miért ne lehetne sikeres a formaterv a kétkerekűek között is?
Elolvasom »A tavaly szeptember óta tartó küszködés véget ért, a Voxant felszámolják.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »