Paul Zuniga valódi Norton-fanatikus. Amikor 2001-ben meglátta az új motor képet, amelyet Kenny Dreer tervezett, teljesen lázba jött és tudta, hogy neki majd egyszer lesz egy olyan. Az újdonság ugyanis nem a hagyományos dupla hátsó lengéscsillapítóval, hanem központi rugóstaggal készült. Azonban a történelem sajnos nem segített Paulnak álma megvalósításában, hiszen a motort ugyan prototípusként megépítették, sőt néhány újságíró ki is próbálhatta, azonban a cég anyagi gondjai miatt a szériagyártás örök álom maradt csupán. Mr Zuniga azonban nem adta fel az álmát, hanem felvette a kapcsolatot Mr Dreerrel, aki ugyan eladta a vállalatot az új Norton U.K.-nek, ám néhány alkatrésze még maradt otthon.
Így Paul megvásárolta a megmaradt részegységeket, amelyek között volt váz, egy 850-es blokk és sok egyéb apróság. Az első fordított villákat egy Kawasakiból kellett beszerezni, ugyanis ezek hasonlítottak leginkább a néhány évvel korábban bemutatott 952 prototípusába építettekre.
Ezután egy hosszú és kemény munka vette kezdetét, amelynek végén Paul Zuniga beindíthatta a saját, monoshock hátsó felfüggesztéssel szerelt Norton Cafe Racerjét. Ugyan a blokk a feliratok ellenére még az eredeti 850 köbcentiméteres, azonban ennek kicserélésére is sort fog keríteni a boldog tulajdonos. Aki addig is elégedetten használhatja igazán különleges, és tegyük hozzá nagyon szép motorját.
Az átépítés mozzanatairól nagyon sok képet találtok a galériánkban, aki pedig minden részletet elolvasna angol nyelven, megteheti ezt Paul honlapján.
Cimkék:
Korunk legnagyobb motorversenyzője, Valentino Rossi, ma 31 éves.
Elolvasom »Kispénzűeknek ajánlott megoldások oldalkocsis motorra. Javasoljuk kizárólag a telek és pecahely között használni!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »