Az én macskáim végig-óbégatják, ha valahova vinnünk kell őket autóval (motorral még nem próbáltam). A kutyák egy fokkal jobban viselik a mobilizációt, bár közülük is vannak, akik összehúzzák magukat a csomagtartó alján vagy a hátsó ülésen. Más négylábúak annyira kedvelik az autózást, hogy kidugják fejüket az ablakon, és szélesen mosolyognak a nagyvilágra.
A véglet pedig az, amikor a motorosok a tankra erősített hordozóban viszik magukkal kedvencüket: Budapesten többször is láttam már egy nagy fekete chopper széles üzemanyag-tartályán utazni egy kis kutyust – pöttyös labdából készített “bukósisakban” és külön neki gyártott motoros szemüvegben.
Az alábbi videóban pedig a legextrémebb motoros-kutyával ismerkedhetünk meg: gazdája Aprilia RSV1000R Factory motorjának központi pozíciójában élvezi végig még az egykerekezéseket is. Közben maga vigyáz az egyensúlyára, és még igen fotogén is!
Cimkék:
A motorgyártók többsége igyekszik saját kenőanyagokat is kínálni vásárlóinak. A Kawasaki most teljes olajválasztékát komoly fejlesztésnek vetette alá.
Elolvasom »Ebédszünetre, lazításképpen egy különleges Hayabusa és egy igen figyelemreméltó adottságokkal rendelkező modell párosa.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »