Az Onroadon is beszámoltunk a hírről, amely szerint a KTM felajánlotta az irányítás átvételéhez szükséges tulajdonrész megvásárlását az indiai cégnek. Pénteken azonban „Back on track” címmel a KTM nyilatkozatot adott ki, amelyben cáfolta a fentieket. Bár a 2008/2009-es pénzügyi évben jelentős veszteséget voltak kénytelenek elkönyvelni az osztrákok, a cég helyzete stabilizálódni látszik. A 2009/2010-es pénzügyi év első negyedévében 17.056 motorkerékpárt értékesítettek, s bár ez 15%-kal kevesebb, mint egy évvel korábban, az értékesítésből befolyt 110,7 millió euróval 3,6 milliós nyereséget termeltek. A közlemény továbbá tartalmazza, hogy a CROSS cégcsoport továbbra is fenntartja az irányításhoz szükséges 51%-os részesedését. Mindazonáltal a KTM Powersport AG egy rendkívüli gyűlést hív össze, ahol ismerteti további üzleti terveit: az eredeti hírben is szereplő 30-40 millió eurós tőkeemelésre ugyanis valóban szükség van. Ennek megvitatására február 26-án kerül sor.
Cimkék:
Hosszú küzdelem után Yoda nyerte első játékunk díját, amelyet meghitt író-olvasói körben adtunk át.
Elolvasom »A téli olimpiáról a Google motoros hószánokra szerelt Street View kamerákkal tudósít.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »