Amikor tesztre foghattuk a Magyarországon egyedüliként forgalmazott Quantya modellt, nagyon élveztük a rövidke játékot vele. Sajnos hazánkban eddig nem vált igazán sikeressé a konstrukció, a nálunk fejlettebb szemléletmódú és főként anyagi helyzetű országokban azonban igen. Így a már meglevő két modelljük mellé (amelyek ugyanannak a gépnek az off-road, illetve szupermotó változatai) a február 18 és 21 között megrendezendő Swiss Moto kiállításon Zürichben immáron harmadik járművüket mutatják be. Az újdonság hordereje igen komoly lehet, hiszen még a villanyjárgány jellegét, kategóriáját is teljes titok övezi. A svájciak igen erős nemzeti öntudattal rendelkeznek, hiszen nem vitték el újdonságukat valamely nagy nemzetközi vásárra, elsőként a hazai közönségnek mutatják meg.
A magam részéről hiszek az elekromos motorkerékpárok létjogosultságában. Nyilvánvalóan a városi közlekedésben játszhatnak a jövőben elsődleges szerepet, ehhez azonban technikailag, főként akkumulátoraik terén fejlődniük kell. Bizakodjunk, hátha a svájci gyártó most valamilyen komoly újdonsággal rukkol elő!
Cimkék:
A márciusi hosszú hétvégén senki ne utazzon Franciaországba, a motorosok megbénítják az országot 13-án, szombaton.
Elolvasom »Kérjük röviden írja le a képen látható motoros társunk gyermekkorát, elsősorban a felnőttéválás rögös útján szerzett traumák mentén.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »