A Piaggio visszahívást jelentett be a 2010-es modellévben gyártott Aprilia RSV4 Factory és RSV4 R superbike motorkerékpárokra. A hivatalos álláspont szerint a hajtórudakban gyártási okokból olyan feszültség keletkezhet, amelynek következményeként azok eltörhetnek – ez pedig nyilvánvalóan motorkárosodást eredményez.
A visszahívás összesen 335 járművet érint – nem tudjuk, Magyarországra adtak-e el ezek közül -, és február végén veszi kezdetét. A hivatalos magyarázat így szól: “A hajtórúd törése a motor károsádását, a jármű fölötti uralom elvesztését, személyi sérülést vagy halált is okozhat” – ez pedig arra utal, hogy ezúttal valóban nem valamilyen apró-cseprő dologról van szó.
Cimkék:
Súlyos gondban a KTM, a pénzügyi problémák miatt az indiai Bajaj kezére játsszák a céget az osztrákok.
Elolvasom »Egy sportmotor nem kerülheti el a sorsát, a hatalmas teljesítményt sokan őrültségekre használják.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »