A német autógyár nevében is szerepel, hogy négykerekűeket készít – a „wagen” kifejezés nehezen értelmezhető motorkerékpárra –, így kissé furcsa az egész téma. Ugyanakkor ott van a régi dacos akarás is, miszerint a cég mindenképpen ki szeretne törni a „népautós” besorolásból, és utolérni a „nagyokat”, főleg a BMW-t. A bajorok pedig december óta a piacon is árulják az S1000RR-t, így a legújabb pletyka szerint a korábbi naked-bike-os vízió után a VW is superbike elkészítésén mesterkedik.
Mint tudjuk, a közelmúltban a német gyártó tulajdonrészt szerzett a Suzukiban – nem kizárható, hogy a fejlesztéshez szükséges információk, illetve a motorgyártási tapasztalatok átvétele is szerepelt a lépés hátterében. Mindenesetre a nem hivatalos információk szerint már megbízták a német Nils Poschwatta formatervezőt a leendő masina látványtervének megálmodásával. A valóságtartalom, illetve a kapcsolat egy leendő járművel igen kérdéses, mindenesetre a terven jól látható az „R” betű, amely a VW új sportrészlegének a neve is. Ahogy mondani szokták: majd hisszük, ha látjuk!
Cimkék:
A BMW S1000RR december elejei piacra dobása után csak idő kérdése volt, mikor láthatjuk az első streetfighter mutatványokat a motorral. Valószínűleg ez az első ilyen videó.
Elolvasom »Aki négyszer egymás után a elsőként válaszol helyesen, MV Agusta tollat és pendrive-ot nyer.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »