A tavaly őszi EICMA során mutatta be az olasz Vyrus legújabb rettenetét, a 987 C3 V4 névre hallgató izommotort. Akkor még igen sokféle technikai adat jelent meg a gép különféle változatairól. Most nyilvánosságra hozták a végleges, piacon is megjelenő első verzió paramétereit.
A gép a Ducati 1198-as L-motorjával felvértezve 184 lóerőt állít a pilóta szolgálatába, mindehhez pedig végleges saját tömege nem több, mint 155 kilogramm. Elképesztő lehet a gyorsulása, rugalmassága is, azonban a 310 kilométer/órás végsebeség is félelmetes. Különösen az igen minimális szélvédelem fényében.
Az egészen egyedi motorozási élményhez minden bizonnyal hozzájárul a különleges, egykaros első felfüggesztés, illetve a jól láthatóan oldalt elhelyezett kormánymű-mechanika is, amely a kezelhetőség terén állítólag különösen komoly előnyöket kínál.
A korábban beharangozott feltöltős változatról egyelőre nincs információ, azonban várjuk a további híreket!
Addig is egy kis videó a tesztelésről! (Na ki ismeri fel a helyszínt? )
Cimkék:
Aki négyszer egymás után a elsőként válaszol helyesen, MV Agusta tollat és pendrive-ot nyer.
Elolvasom »A motoros túrák során állandó gond, hogy az ember hozzájut-e egy jó kávéhoz. Aki nem rajong az instant kávékért, bárhol jár is, ragaszkodik a friss feketéhez, annak is van megoldás!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »