A hosszabb motoros túrára indulás előtt állandó probléma, hogy sok mindenre lehet szükségünk egy több hetes út során – főként, ha minden lehetséges rosszra fel szeretnénk készülni -, azonban motorounk szállítási kapacitása igencsak véges. (Csupán halkan merem megjegyezni: hölgytársaságban a fenti probléma már egy hétvégi túra esetén is könnyen felmerülhet…)
Sokan úgy hidalják át a gondot, hogy különféle külső táskákat erősítenek a kétkerekű hátára. Íme egy igazán elrettentő példa:
– A motor egész biztosan túl van terhelve.
– A rögzítéshez motorosunk gumipókokat használt, amelyek semmiképpen nem válthatják teljesen le a hevedereket.
– A tömegközéppont olyan magasra került, hogy a motor kanyargós szakaszon bizonyosan irányíthatatlan, oldalszél-érzékenysége is veszélyforrás.
Akinek ilyen sok holmira van szüksége, annak kizárólag a kísérőautó jelenthet jó megoldást. Hiszen a képen látható motor nem csupán vezetőjére nézve jelent komoly veszélyt, hanem a közlekedés többi résztvevőjére is.
Kedves olvasók, ti mennyi holmit visztek magatokkal egy hosszabb útra?
Cimkék:
Aki négyszer egymás után a elsőként válaszol helyesen, MV Agusta tollat és pendrive-ot nyer.
Elolvasom »A néhány héttel ezelőtti hírmorzsa után itt a következő az új FZ8 családról.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »