1952-ben a kalandokra vágyó motorosoknak még nem voltak pompás túragépeikhez mindenben illeszkedő, testre simuló, protektoros cordura ruháik. Örültek, ha volt egyáltalán hátsó rugózásuk…
Természetesen ettől még ugyanolyan lehetetlen helyekre jutottak el, mint a mai világjárók. A tisztelet, amit megérdemelnek ezzel, pedig a mai világból talán ahhoz az indiai motoroséhoz hasonló, aki a világ tetejére jutott fel hasonló technikai szintű paripájával.
A fotók egy magángyűjteményből kerültek elő, egy tengerentúli magazin olvasója találta meg őket otthon, és ültette át elektronikus formába. Innen is köszönjük őket!
Cimkék:
A bukósisak viselése a világ legtöbb országában szigorúan kötelező. De ebből is lehet tréfát űzni.
Elolvasom »Amennyiben szóba kerül a V8-as blokkal szerelt motorkerékpár, többnyire a Boss Hoss tengerentúli monstrumaira gondolunk. Pedig az európai kontinensen is építenek sorozatban ilyen gépeket!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »