A németek nagy bevásárlást tartanak, a Porsche után újabb piacok után néztek, és ha azt is tudjuk, hogy Herr Piech szereti a motorokat, nem nehéz kitalálni, miért pont a Suzukira esett a választás. Persze a 2,5 milliárdos részvényvásárlás alapvetően az autóipari érdekekről szól: a VW az indiai és kínai piacokon erősíthet a Suzuki segítségével, míg a Suzuki a hibrid és elektromos fejlesztésekhez férhet hozzá. Az egyesülés azonban mindenképpen érdekes, ugyanis ketten könnyedén beelőzhetik a gyengélkedő Toyotát, és így a világ legnagyobb autógyártója lehet az egykor Hitler támogatta népautókból kinőtt, ma is részben családi tulajdonú cég.
A Suzuki azonban a motorok miatt is érdekes. Korábban a Ducati felvásárlása szerepelt a pletykákban, Piech-nek ez a kedvenc márkája, vagy egy másik olasz gyár, ha már a bolognai céget nem lehet megvenni. Bár az MV Agustához vagy a Moto Morinihez jelenleg fillérekért hozzá lehet jutni, a VW a Suzukit választotta, amely a világ harmadik legnagyobb motorgyártója 3,28 millió motorkerékpárral. Nem nehéz kitalálni, ezeknek a többsége nem GSX-R vagy Intruder, hanem 50-125 köbcentiméter közötti csettegő az ázsiai piacokon. A motorkerékpárok a VW számára sem teljesen ismeretlenek azért, a 3 hengeres dízel motort használták a Thunder Star 1200-ashoz.
Cimkék:
Az utcákat takarítani cseppet sem lehet felemelő feladat, főleg, ha állati ürülékről van szó. Ezt a kevésbé nemes feladatot egy speciálisan átalakított 125-ös robogó végzi Londonban.
Elolvasom »Ahogy azt mostanában megszokhattuk, ha egy újdonság bemutatójához közeledünk, folyamatosan jelennek meg róla az információk a világsajtóban. Most a Yamaha Super Teneréről "szivárogtak ki" kémfotók és egy gyári bemutató videó.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »