Ez az ötletes csomagtartó nem spanyol viasz, még ha Spanyolországból is jön. Ha nagyon kritikus szemmel nézzük, ez is csak egy speciális oldaldoboz, aminek az elhelyezése eltér a szokásostól. Mindenesetre 20 perc alatt egy abszolút versenyorientált motort egy túrázásra alkalmasabb(?) géppé alakíthatunk át az oldalsó, integrált tárolókkal és a hátsó dobozzal. Persze egy Goldwing kényelmét nem kaphatjuk meg vele, de ha valaki ilyen stílusú masinával szeret motorozni, annak a kiegészítők valóban hasznosak lehetnek egy túra alkalmával. Ennek a praktikumnak azonban ára van, 1.200 eurót kóstál az üvegszálas műanyag idom – mindenesetre ez racionálisabb megoldás, mint utánfutót húzni egy sportmotor mögött.
Cimkék:
Korábban már beszámoltunk a Honda két fontos újdonságáról, a CBF1000-ről és a PCX-ről. A modellek bevezetése a hazai piacra is elkezdődött.
Elolvasom »Az alig néhány éve piacon lévő legsportosabb HD, az XR1200 roadster saját márkakupával is rendelkezik. Két motoros ugyanazon a napon teljesítette az első hátraszaltót ezzel a modellel. De ki az első?
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »