Az egykori versenyző, Erik Buell november 30-án megy be irodájába utoljára. Az amerikai motorgyártás legszínesebb egyénisége ezúttal is videóüzenetben közölte rajongóival a nagy változást, hogy huszonéves munkaviszony után felmondott hóvégi határidővel, és új vállalkozásba kezd, melynek neve Erik Buell Racing.
A jövőben a wisconsini East Troyban az új cég a Buell 1125RR versenymotorkerékpárok folyamatos technikai támogatását biztosítja, valamint Harley-Davidson licensz! alapján Buell 1125RR-eket gyártanak kis számban, kizárólag versenycélra. Nos ennyi a hír, mi ehhez csak annyit tennénk hozzá, hogy nagy meglepetés lenne, ha az igazi amerikai vállakozó, Erik Buell, hamarosan ne vágna bele utcai motorok gyártásába is. Remélhetőleg valami modernebb blokkal, aminek alapjait nem egy jó kis Spori adja, hanem a 1125-ösökhoz hasonló erős, pörgős V2-es.
Cimkék:
Mindenki szereti a Vespákat, még a Harley-sok is.
Elolvasom »Nehéz dolog új motorról szóló pletykáról írni, azonban az FZ8-ról kötelességünk néhány szót ejteni.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »