Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a kollégák is simán elsétáltak az új Hyosung Aquila mellett, pedig a koreaiak kitettek magukért. Sportosabb motorjaik 2009-es frissítése után 2010-re a „custom” vonalat újították meg. Nem is akárhogy, a mostanában szokásos egyszerű ráncfelvarrás helyett komoly technikai fejlesztésen esett át a koreaiak középkategóriás masinája. Sajnos részletes technikai információk még nem állnak rendelkezésre, de az már most tudható, hogy a 90 fokos hengerszögű DOHC vezérlésű, injektoros V2-es hengerűrtartalmát megnövelték (névlegesen 700-as lett), a masina új vázat és kerekeket kapott. A motor külseje is átalakult, az igazán merész vonallakkal rendelkező GV650 után a GV700 egy jóval konszolidáltabb, mondhatni konzervatív megjelenéssel rendelkezik. Klasszikus vonalvezetésű sárhányók és tank, két külön vezetett krómozott kipufogó, trendi, ugyanakkor konzervatív fekete fényezés.
A motor 2010 tavaszára várható a kereskedésekbe, remélhetően addig a technikai részletek is kiderülnek.
Cimkék:
Aki ötször egymás után a elsőként válaszol helyesen, MV Agusta tollat és pendrive-ot nyer.
Elolvasom »Január végén vettem meg a mocim, és mostanáig mentem vele 8.500kmert,
Egy pár túráról és gurulásról való kép, és egy lilafüredi gurulás van a vidin.
Motorok: Aprilia Rs 50 Extrema
Moto Guzzi Nevada 750
Zene: Grits-My life be like
Moby-Flowers
A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »