|
Honda 250 VTR |
Erőforrás |
|
Motortípus |
vízhűtésű, négyütemű, 8 szelepes DOHC, 90 fokos V2-es |
Hengerűrtartalom (cm3) |
249,7 |
Furat x löket (mm) |
60 x 44,2 |
Sűrítési viszony |
11:1 |
Keverékképzés |
PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
Teljesítmény (kW/LE/rpm) |
22(30)/10500 |
Forgatónyomaték (Nm/rpm) |
22/8500 |
Gyújtásrendszer |
Digitális, tranzisztoros |
Indítás |
indítómotor |
Erőátvitel |
|
Sebességváltó |
5 fokozatú |
Szekunder hajtás |
O-gyűrűs lánc |
Felépítés |
|
Futómű elöl |
Ø 41 mm teleszkópvilla, 117 mm rugóút |
Futómű hátul |
Pro-link gázcsillapítású rugóstag, 125 mm rugóút |
Első fék |
Ø 296 mm tárcsafék, kétdugattyús féknyereg |
Hátsó fék |
Ø 220 mm tárcsafék, egydugattyús féknyereg |
Gumiabroncs elöl |
110/70-17M/C (54H) |
Gumiabroncs hátul |
140/70-17M/C (66H) |
Méretek |
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm) |
2071x725x1055 |
Tengelytáv (mm) |
1405 |
Ülésmagasság (mm) |
760 |
Hasmagasság (mm) |
155 |
Üzemanyagtartály térfogata (l) |
12,4 |
Saját tömeg (kg) |
161 |
Ár |
|
2009.november (Ft) |
1 298 000 |
Cimkék:
A 2009-es EICMA-ról élő videóközvetítést adtunk. A második bejelentkezést tartalmazza ez a videó.
Elolvasom »A CBR-en senki nem kéri számon a karaktert. Nincs rá szüksége, hiszen így is a legjobb utcai ezres, a józan választás, ha lehet erről ebben a kategóriában beszélni…
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »