A hibrid francia átkeresztelkedett és újra hallat magáról. A Hybrid3 Evolution a kettős hajtásrendszer és a 3 kerekű kialakítás ellenére már jóval szokványosabb, a technikai paraméterek megváltoztak. A nagyobb teljesítményű, 300 köbcentiméteres belsőégésű motor mellett a robogó külsejében is jelentősen megváltozott. A tavaly bemutatott koncepció kabinját levágták a motorról, így ugyan kevésbé véd az időjárás viszontagságaitól, viszont egyben azt is jelentheti, hogy a terméket racionalizálják, egy szériaérett változat készülhet a masinából. Persze a kérdés az, hogy mikor kerül az utakra ez az újdonság.
Cimkék:
A Brembo alapvetően a profi fékrendszereiről ismert cég. Az olaszok az EICMA-n bejelentették, hogy beszállnak a bukósisak-gyártásba is.
Elolvasom »Unod az olajos munkákat vagy a szervízlátogatást? Már létezik önjavító motor, ami képes magától összerakódni. Nem hiszed? Nézd meg ezt a videót!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »