Talmácsi viharos körülmények között került a Scot Hondához az idei szezon közepén, ahol hamar a csapat elsőszámú pilótája lett, csapattársát Takahashi Jukit még a nyáron kirúgta a csapat.
Az eredmények azonban nem jöttek, az már sosem derül ki, hogy a motor volt versenyképtelen, vagy a kabát nagy. Mindenestre a stabil versenyzéssel sikerült világbajnoki pontokat gyűjteni, az utolsó versenyen pedig megelőzni két pilótát is, még ha nem is egyértelműen a sebességkülönség miatt. A csapat döntése így semmiképpen nem meglepő, a 2010-es szezonra Alex de Angelis lesz az egyetlen pilóta. Stefano Favaro nyilatkozata alapján még korai leírni a magyar világbajnokot, jövőre ugyanis a Moto2 sorozatban kaphat motort, méghozzá egy gyári Apriliát, így akár három magyar is versenyezhet a sorozatban. Tóth Imre és Németh Balázs a 250-es kategóriából kerülnek a Moto2-be.
Az információk még nem hivatalosak, reméljük hamarosan pozitív hírekről számolhatunk be!
Cimkék:
Manapság egyre több motor bevezetését előzi meg hosszas kampány, információ-morzsák csepegtetése a médiagépezetbe. Nem volt ez másképp a VFR1200 esetében sem. Hogyan tovább?
Elolvasom »Mit bír terepen a kacsacsőrű Ducati Aperta? Megtudni nem fogjuk, de itt van róla három kép.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »