A Nipponia 2008-ban mutatkozott be az EICMA-n, három formabontó robogót láthatott a közönség az új gyártó standján. Úgy tűnik az innovatív technikai megoldásokkal készülő robogók fejlesztése a célba ért, az idei kiállításon a Nipponia üzleti tervét is ismertetni fogja, amelyben már most nagy hangsúlyt fektetnek a megbízhatóságra.
A motorok formatervét az a Sotiris Kovos készítette, aki a Toyota Yaris-ért is felelős. A három motor, Eizo, Vorrei, Arte, korszerű négyütemű meghajtással készül. A motorok hengerűrtartalma 200, 150 és 125 köbcentiméter. Míg a futurisztikus Eizo egy (16 hüvelykes) nagykerekű maxirobogó, mely alapvetően szokatlan formájával hívja fel a figyelmet magára, a másik kettő masina jóval konvencionálisabb, kevésbé szokatlan kialakítású igásló, a szokásos 13 hüvelykes kereken.
Bár a gazdasági válság idején egy új gyártó helyzete nem könnyű, de a Nipponia olyan termékeket kínál jövőbeli vásárlóinak, amire a legnagyobb szüksége van a világnak: takarékos, kis méretű közlekedési eszközöket.
Cimkék:
Lombardia a motorosoknak több szempontból is fontos hely. Most egy kétes értékű dologgal bővül az olasz tartomány „dicsőséglistája”.
Elolvasom »Korábban már foglalkoztunk a látni és látszani elv második felével. Egy amerikai motoros fejlesztése okot ad, hogy foglalkozzunk a dolog első részével is.
A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »