Moto 2, a középosztály

Moto 2, a középosztály - részletes szabályzat
2009. január 14., szerda - Macko

A motoros gyorsasági versenyzés iránt érdeklődőknek nem jelent újdonságot, hogy 2011-től 600 köbcentiméteres négyütemű gépek váltják a jelenlegi 250-es 2T motorokat. Az új szabályrendszer kissé szokatlan, és akár a Norton belépését is lehetővé teszi. (...)

Hirdetés


Cimkék:

Előző bejegyzés

Előre a múltba három keréken

2009. január 14., szerda
Előre a múltba: gazdaságos háromkerekű autópótló

Következő bejegyzés

Hivatalos fotó a Honda Furyról

2009. január 15., csütörtök
Hivatalos fotó a Honda Furyról

Ezeket olvastad már?

Pofás kalandor: X-Lite X551 GT ADVENTURE bukósisak tartósteszt

2018. január 14., vasárnap

A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Senki földje: Harley-Davidson Street Rod (2017) teszt

2018. január 10., szerda

A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?

Elolvasom »
Made in India

Lucifer maga: Aprilia RSV4 RF olvasói teszt

2018. január 04., csütörtök

A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.

Elolvasom »
Új motor teszt

Különleges élmények: BMW K1200S Schwenker dönthető oldalkocsis motor teszt

2017. december 31., vasárnap

Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Hirdetés