Igen, a mobiltelefon-vállalatról van szó és igen, a HTC két kerekű motort fog gyártani. Sőt, forradalmasítani akarják az elektromos közlekedést!
Elolvasom »A KTM-es újonc, Matthias Walkner nyerte a Dakar harmadik szakaszát, mögötte Coma és Barreda érkezett. A Honda még mindig vezet az összetettben.
Elolvasom »A Dakar második szakaszának végén két Honda diadalmaskodott, de a KTM sem szégyenkezhet. A leghosszabb speciálon a Yamaha éppen befért a top tízbe.
Elolvasom »A Dakaron induló gépek nagyon eltérnek egy sima krosszmasinától. Éppen ezért hihetetlen, hogy állja meg a helyét egy rallymotor a krosszpályán.
Elolvasom »Az év legnagyobb tereprali viadala, a Dakar egy viszonylag laza első nappal vette kezdetét. Az élen egy KTM, de minden menő lövőhelyzetben van.
Elolvasom »Az olasz Beta úgy gondolja, hogy a jövő triál versenyzőit már eleve az elektromos meghajtású gépekre szoktatja rá: 2015-re jön a Minitrial-E.
Elolvasom »A KTM már megint valami durva motoron munkálkodik. A 990 SMT utódja lehet a most lencsevégre kapott 1290-es szörnyeteg.
Elolvasom »Az Ural sokaknak egyet jelent az ősi szovjet technikával. Pedig ma már ez sem igaz. A gyártás körülményeit azonban érdemes megnézni!
Elolvasom »A közel 9000 kilométeres táv komoly kihívást jelent a Dakar versenyzőinek, akik nagy reményekkel érkeztek Dél-Amerikába. Vajon kinek kedvez a szerencse?
Elolvasom »2015-öt igyekszünk motoroshoz méltóan megnyitni. Amennyiben nem csomagoltad el a vasat és bírod a hideget, tarts velünk az újév első napján!
Elolvasom »Willi Költgen célja nem más, mint mobilitást biztosítani mozgássérült embertársainknak. Minden téren, így akár a motorozás lehetőségével is.
Elolvasom »A Triumph indiai importőre hanyagságának köszönhetően borsos árat fizet az elégedetlen vásárlóknak. Pedig csak a katalógusadatot kellett volna módosítaniuk.
Elolvasom »