A közösségi média felületeken gyakran vitatkoznak össze az emberek, hogy mennyiben tekinthetjük azt motorozásnak, amikor valaki kényelmesen, tréleren szállítja a motorját egy túra kiindulópontjára. Szerintem igen, de ennek is vannak stílusszintjei. Csak úgy, egy akármilyen utánfutót bérelni és maximum 80 km/órával elrobogni a helyszínre nagyon alapszint. Platós BMW-re feltenni a motort és teljes tempóval letekerni a Côte d‘Azur közelében foglalt szállásra, az már mutat valamit. Mondjuk azt, hogy mit, azt a kérdést bátran nyitva hagyhatjuk. De azért tedd a szívedre a kezed miközben pillantást vetsz az alábbi képre és valld be őszintén: nem remegett meg egy picit?

Vélhetően valami hasonlóra gondoltak BMW autógyár mérnökei is, amikor megalkották a BMW Motorrad Days keretein belül bemutatkozó járművet. Az X7 xDrive40i-ből faragott platós cucc számunkra egy dolog miatt érdekes.
[do_widget id=text-10]
Na igen, amiatt, hogy a hasznos rakodófelület nagyságának bemutatására azt eszelték ki, hogy egy F850GS-t pakolnak fel rá. És azt kell mondjam, hogy bevált. A koncepció rendkívül látványos. Az mondjuk más kérdés, hogy a két méternyi rakodófelülettel megáldott luxusautóra a valóságban körülbelül utoljára gondolnék motorszállító járműként.

Az F850GS csak a lenyitott platóra fér fel, de erre gondoltak előre és a rendszám ebben az állapotban is jól olvasható 
Kíváncsi volnék, hogy a raktérben látható tikfa burkolat meddig tolerálná a 229 kilogrammos F850GS fel- és lepakolását
A motorszállító pickup karosszériája mintegy 10 centiméterrel lett hosszabb az X7 eredeti méreteinél. A tömege viszont alig növekedett, köszönhetően a szénszálas-műanyag bőkezű használatának. Akár szimpatikus számodra ez a fullbéemvés felállás, akár nem, azt el kell ismerni, hogy van benne fantázia.

