Az ésszerűség megújult oltára: Kawasaki Z900 2020

by Medve -

Én nem állítom, hogy nem szorul egy nagyon finom magyarázatra a cím, amellyel a megújult Kawasaki Z900-at felvezettem. Hiszen legyünk őszinték, bitang egy világban élünk, ahol egy 125 lóerős, sornégyes motort ésszerűnek nevezünk. Egy olyan világban, ahol a motorosok a saját, reális tudásukhoz mérten nem 50-70 lóerős motorokat vásárolnak. Na nem mintha én tiszta lennék, csak úgy nyakalom azt a bort a víz helyett. De azért azt se felejtsük el, hogy a legmodernebb motorok kezelhetősége, felhasználóbarát jellege sokat fejlődött az elmúlt évtizedekben. És a Z900 pont az, ami nem akar téged felszeletelni és vértől lucskos bajsza mögött felzabálni, hiába az adatok. Azok csak számok. Na engedjük el ezt a fránya elmélkedést…

Moroghatunk a környezetvédelmi előírások miatt, de valójában még abban a szerencsés korban élünk, amikor a sornégy még nem halott

Az új Z900 a Kawasaki jó szokását megtartva két kivitelben lesz elérhető. Az ereje teljében lévő, full power változat a már említett 125 lóerőt hozza ki a jól ismert, de immáron a jegesmedvék legnagyobb örömére az Euro5 szigorodó követelményeit is teljesítő sornégyes motorblokkból. Ám érkezik egy 94 lóerős változat is, aminek a lényege, hogy a törvényi szabályozásnak megfelelően az már lefojtható úgy, hogy A2-es jogosítvánnyal is vezethető legyen.

[do_widget id=text-10]

Az erő kordában tartásának a jegyében a Kawasaki kipörgésgátlóval látta el a Z900-at, valamint négy elérhető beállítással. A motoros elé pedig egy új 10.9 centis TFT kijelző került. Ez Bluetooth, valamint a Kawasaki Rideology App segítségével összekapcsolható a telefonoddal.

A Z900 Dunlop Sportmax Roadsport 2 abroncsokon érkezik

A világítás full LED-es. Azaz a fényszóró, a féklámpa, az indexek és a rendszámtábla kivilágítása is fénydiódás. A Z900 mindkét változata új színekben vásárolhatóak meg. Szürkében, fekete-zöldben, fekete-fehérben és kétféle feketében.

A képhez tartozó alt jellemző üres; tamogatas_onroad.jpg a fájlnév