Oké, ezt az információt nem könnyű felvezetni. Azt hiszem mindenkinek az a mondás ugrik be erről a két fickóról, hogy „minden motor enduro.” És bakker, tényleg. Ha már a Gold Wing is képes adventure motorként funkcionálni, akkor ezt tényleg nem lehet megcáfolni. Ideális terepmotor az antik Honda túrabálna? Nem kifejezetten. Érdekli ez azokat, akik mégis felrakták rá a terepgumit? Egy cseppet sem.

A Dos Honduros névre hallgató csapat két amerikai motorőrült srácból áll. Saját bevallásuk szerint mindkettőjüknek legalább húsz öreg motor áll az udvarán. Kyle és Zac gépparkjában található 4 hasonló korú, a nyolcvanas évekből származó Gold Wing, néhány CB900 és persze néhány kisebb enduro.
[do_widget id=text-10]
A fotókon látszik is, hogy ezeket előszeretettel szállítják felkötve a Wingekre. Őrültek ezek. Szent őrültek, akik előtt le kell borulni!

A motorszállítás művészete 
Nem mindig könnyű 
De jól érzik magukat 


Természetesen néhány fotót és egy videót én is beszuszakolok jelen írásunkba, de van a fiúknak YouTube, Instagram és Facebook oldala is. A motorok az elmondásuk szerint teljesen gyári Gold Wingek, csupán az idomokat cserélték le olyanra ami jobban néz ki. Igaz, hogy így nehezebbek lettek a gépek, de ez őket egy cseppet sem zavarja. „A motorokhoz Kenda gumikat használunk, és felszereltük hangszórókkal, CB rádióval, KC fényekkel, spéci csomagtartóval, hogy az enduróinkat szállíthassuk velük és persze pohártartóval.” – mondták. Imádjuk őket.
Azt elismerik a srácok, hogy nem mindig habkönnyű az életük, de két éve használják a Gold Wingeket terepezni. Sőt, ami elsőre mókának tűnt, az komolyra fordult. Mára már ezeket a veterán túrabálnákat tartják az elsődleges adventure gépüknek. Olyannyira, hogy a KTM Adventure 1190 motorjaikat el is adták.

